Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Rondje Barney`s Pineapple chunk,vanila kush en amnesia lemon geheel op plagron bio.
Re: Rondje Barney`s Pineapple chunk,vanila kush en amnesia lemon geheel op plagron bio.
nice hoor ik ga ook volgen
Op het moment heb ik ook Vanilla Kush en Amnesia Lemon staan.
Ben benieuwd hoe mijn planten er ten opzichte van jou planten uit komen
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
Hoeveel Liter potten gebruik je?
en zijn ze nog in voorgroei of meteen 12/12 of wat is je plan?
Re: Rondje Barney`s Pineapple chunk,vanila kush en amnesia lemon geheel op plagron bio.
Welkom Rollin plaats genoeg dus have a seat.
Welkom ganjalf en neem plaats altijd leuk vergelijken.
ik gebruik 25 liter potten gevuld met bathmix.
De planten staan op 18/6 denk volgende week woensdag 12/12 te gaan.
Even nog wat foto`s van gisteren.
Temp en LV ter hoogte van de plant en onder de lamp.groei dag 21 001.jpg
Pineapple chunk:groei dag 21 002.jpggroei dag 21 012.jpg
Vanilla Kush:groei dag 21 006.jpggroei dag 21 007.jpggroei dag 21 010.jpg
Amnesia Lemon:groei dag 21 014.jpggroei dag 21 008.jpg
Tevens hebben de dames het twee dagen zonder water gedaan.
Vond ze er na de 1ste dag zonder water nog zo fris uitzagen dat ik er nog een dag aan vast had geplakt.
2 uur nadat de lamp aan was allen een goeie water beurt gehad met power roots. 50 ml bij het stammetje en de rest er minimaal 10 cm vandaan.
Ga tevens andere waaiers kopen de staande gaat me net iets te hard en de 2 clipfannetjes maken een takkeherrie.
En aangezien ik rust in mijn tent wil zal er niets anders opzitten.
Iemand trouwens ervaring met dit merk afzuiger http://www.ventilatieshop.com/a-2739...ter-150-160mm/
Nou dat was dag 21 NEXT!
Groetjes
1ste Foto van de Amnesia lemon is de kleine Pine.dit is haargroei dag 21 005.jpg
Da's een mooi dingetje, die afzuiger, 160mm is ook een mooie maat.
Maar ze maken nog wel wat geluid (clipje1) (clipje2) dus ik zou het geen 270 euri waard vinden.
Hoe ruikt de Pineapple ? Zit de goeie geur er al in ?
Als je het stammetje tussen duim en wijsvinger wrijft kun je ze ruiken.
Bedankt Q dat valt inderdaad tegen dan denk ik dat ik beter mijn afzuiger buiten de tent in een zelfgemaakte softbox ga hangen.En zou het nog zin hebben om een variac te gebruiken omdat ik een afzuiger met fancontroler heb.
Zal vanavond is kijken of al ze ruikt en vertellen hoe ze ruikt.
Kan straks ook goed het verschil zien met een getopte pine en een niet getopte pine.Ben benieuwd.
Thanks Felix gauw is eentje aanschaffen.Nog aan te bevelen merken geen chineesspul.Dan maar een paar eurie`s meer.
Q de Pine ruikt nog niet maar dat komt wel goed
Temp 27,4 lv 54 dit zijn de hoogste waardes terhoogte van de middelste plant recht onder de lamp op tophoogte.
Het toppen is voor de eerste keer 100% gelukt
De kush die ik gisteren heb getopt was nu al aan het groeien waar de twee toppen komen.D
e andere kush is haar zijtakken flink aan het uischuiven net als de twee hoofdtoppen als een speer.
De amnesia doet het iets rustiger aan maar vertoont wel vorderingen.
De grote pine blijft zijn ding doen maar steek haar energie in de onwikkeling van haar zijtakken.
De kleine is aan het zwellen of ze elk moment kan verschieten.
Kortom volop vreugde op de camping
Comment